Blogger Widgets

Wednesday, February 2, 2011

about binatang kaki berbulu


ini masalah tidak boleh d abaikan ,
kita perlu mmberi tahu phak tetentu ,
untuk memasti kan dunia kita tiada ancaman binatang kaki berbulu .
kita perlu mmberi tahu pihak zoo kerana ,

malam tdi sya onl ,
napak dia brkeliaran ,
saya ambil  spray lalu menyemburkanny pada si 
kaki berbulu ,
dia terbang lalu melekat di kaki sya .
saya  menjerit mcm org gila .
dan  lari mengelupur .

kerana seekor lipas .

saya tension akan binatang kaki berbulu itu !
saya akn mmberi tahu pihak zoo ,
untk memastikan lipas di hapuskan .

saya sedih  kerana seekor binatang kaki berbulu ..

pantun sikit lha . :)

walaupun kaki nya sekeding lidi ,
saya tetap geli ..
walaupun dia tidak boleh berlari , 
tapi dia tetap boleh terbang tinggi .


12.30 malam .

si kaki berbulu , membawa kerabat-kerabat nya pindah rumah .
kerana rumah nye telah di bomb ~
oleh saya yg power ini :)
cehh !!

binatang kaki berbulu masih x puas hati ..
MARI LAHH TNGK , SPE MENANG MLM NY ?

jgn maen-2 dngn aku yg power ny .. :)
tngk lahh kaw mlm ny ye kaki bulu .
spe mati dulu ..
jgn kaw menyorok lagi !

No comments:

Post a Comment