Blogger Widgets

Thursday, February 24, 2011

berita terkina 1.30 :)

berita terkini , pada siang tadi , terdapat segenlintir org tua , dalam lingkuan 30-40 tahun .
yg tidah paham bahasa melayu , pada jam 3.30 pm tadi . saya di pangil bersama 1 kelas .. 
untuk pergi ke bilik kesihatan untuk mengambil 1 dos cocokkan .. saya telah bercakap kepada tukang org tua boddoh itu supaya tidak mencocokkan terlalu saked .. tetapi , tukang orang tua tidak dapat memahami apa yg saya kata kan tdi ? dia , membuad 1 dos cocokkan yg kuad , lalu salah mencocokkan ituu . pada malam hari , apabila saya sedang lena tidur , saya terrasa tangan saya bengkak sekali ..
saya cuba untuk menahan , tetapi berjaya juga .. saya yakkin dngn diri saya , yg saya buda kuadd ,
saya tidur lalu tidur .. saya pasti akan dri saya , yg saya akan lebih tahan , 
(ahahah ) . saya pasti itu ! tilam membantu ku , tidur kn aku :)

No comments:

Post a Comment