Blogger Widgets

Tuesday, March 1, 2011

buda sk HAHA !! :/

ini lahh masalah buda-buda sk lagi :)
saya raa disini mahu menceritakn tentang perangai bda-buda sk ..
'' ak tawu lahh dlu ak pown buda sekolh rendah jugak , tpi ak x macam kaw pown ..  = = ''
klaw kaw rse kaw ''GANGSTER'' sekolh rendah .  pgi lahh , ap kne mengena dngn aku ?
aku dahh msok smk lahh weyhh . aku bukan nk riak dngn sekolh smk ny .
tpi ~ hmm !
cakap biar lahh beradap oh , ak ade adap kowt dngn kaw . ckp elok-2 je , xde nk maki-2
aku tawu kaw buda-2 .. malas nk kejut tangan aku ny suruh buad kerja .
tangan aku ny dahh lame berehat . dari tahun lpas lagi ..
hmm ~ klaw kaw jadi ''GANGSTER'' pown .. jgn pangil aku untk cakap benda boddoh .
bila jumpe ak bukan nk ckp ..
klaw stakt ckp :
  • ehh , npe dtg ? kteorg x pngl pown . hehe :DD (masaalah cakap keling)
  • ehh raa , tawu x dia kn @#&*()(*&^%$#@@#$%^& (ckp pasal bnde xde kne mngena)
heishh ~! pastu xde point nk ckp ap lagi , pngl ^&^%$# pulak
ckp itu ini .. pdahall nk cover line (HAHA!!)
*dengar sini , ak sekuman pown x takut lahh* 

No comments:

Post a Comment