Blogger Widgets

Wednesday, March 2, 2011

Oh flying cockroach ♥

sedang saya beronlinekan diri . saya terasa seram sejuk . dan melihat pada tinggkap bilik saya .. terdapat seekor binatang kaki berbulu sedang asyik melayang-layang berkeliaran , first saya pown nk tunjuk poyo gle . duduk lagi kt atas katil , '' buad bodoe je'' hati ku bertanya .. saya pown online dan online lagi . saya tengok kt belakang langsir , ''ohpocot'' arhhh ~~!!!!! binatang kaki berbulu terbang kt baju aku , takot nak mmpos ! ahh ! ahhh !~~ binatang kaki berbulu terbang dngn lebih laju kt lampu . aku terus campak bantal aku . konon-2 nk baling kt binatang tuh , tapi binatang tuh terbang kejar ak lagi . aku lari kluar dari bilik . nyawa bagai nk gugur ohh ~~
ahhaha !!! mari tngk nnt jam 3 binatang kaki berbulu , sapa menang weyh ! mmg mse ny aku kalah , spray aku pown dahh lame rehat . nnt kaw ye ~ jangan kaw mati sebelum kaw dimatikan . yeahh :DD jangan kaw terbang-terbang melayang-layang nnt malam ..

No comments:

Post a Comment